PDA

Zobacz pełną wersję : Czy znacie nosidło WOMAR RAINBOW ZAFIRRO??? Proszę o radę...



mogway_aisha
20-03-2011, 22:45
Hej,
Jestem jeszcze zielona w temacie chust i nosideł :oops: i potrzebuję fachowej porady, mam nadz, że pomożecie....? Poszukuję czegoś dla mojego 8-mies synka :heart:. W trakcie szukania natrafiłam na nosidło WOMAR RAINBOW ZAFFIRO. Czy macie jakieś doświadczenia z tym nosidłem? Proszę o pomoc.

rhodiana
20-03-2011, 22:46
................
A inaczej nie dałoby rady? Post nic nie wniósł, a jego wydźwięk jest mało sympatyczny.
Może warto się ugryźć w język następnym razem.

Zatem się gryzę.. a i przepraszam jeśli kogoś uraziłam to nie było w mojej intencji:oops:

Bonita
20-03-2011, 23:04
Nikt tu nie używa nosideł WOMARa. Tu się nosi zdrowo, w chustach lub ergonomikach ;) Poczytaj forum a zrozumiesz

yanettee
20-03-2011, 23:08
Kup dla smyka nosidło ergonomiczne, z prawdziwego zdarzenia, tak by nosić go zdrowo dla Niego i dla Ciebie z przyjemnością.

Mayka1981
20-03-2011, 23:10
Hej,
Jestem jeszcze zielona w temacie chust i nosideł :oops: i potrzebuję fachowej porady, mam nadz, że pomożecie....? Poszukuję czegoś dla mojego 8-mies synka :heart:. W trakcie szukania natrafiłam na nosidło WOMAR RAINBOW ZAFFIRO. Czy macie jakieś doświadczenia z tym nosidłem? Proszę o pomoc.

To nie jest nosidło ergonomiczne mimo że producent tak napisał. Jest za sztywne a dobre nosidło powinno otulać dziecko a nie tworzyć pancerz.

Poza tym rozmiar producent promuje niezdrowe noszenie - "wiszenie dziecka" - a nie siedzenie w nosidle.
W dobrym nosidle (i dobrze dobranym) dziecko siedzi i ma całe uda oparte o nosidło, przyjrzyj się - rzeczony womar (ze str producenta)
http://www.bobomarket.pl/img/fullsize/27588471_2.jpg

Zobacz jak modelka musi się odchylić do tyłu zeby zrównoważyć ciężar dziecka, zwróć też uwagę że chodząc będzie się kopać zwisające nóżki dziecka...

Przeczytaj tę ulotkę http://klubkangura.com.pl/kangur/wolisznosidlo.pdf