PDA

Zobacz pełną wersję : Dylematy początkującej



aginia
01-01-2011, 16:12
Dziewczyny, czytam i czytam i dalej jestem zielona:frown
Tak jak pisałam w powitaniu, za chwilkę przyjdzie na świat nasz trzeci synek, chciałabym go chustować i tu zaczynają się schody...
Mam chustę tkaną 3,7, pożyczoną - próbowałam się w nią zamotać, z brzuchem oczywiście ale wydaje mi się za krótka:confused:
Z tego co przeczytałam noworodki najlepiej nosić na kangurka lub w kieszonce a do tych pozycji chusta powinna być 4,6, a może już 4,2 da radę? Czy kieszonka to najprostsze wiązanie na noworodku?
Ja mam rozmiar 36/38 i 170, mąż 186cm - czy to znaczy, że powinniśmy kupić 2 chusty ( dla męża taka powyżej 5m)?
O to jaką kupić nie będę męczyć bo z tego co poczytałam, każda firma ma fanklub:) Ja zakochałam się w ellevillach - tylko te rozmiary mnie nurtują :rolleye:
Będę wdzięczna za pomoc!

ewullah
01-01-2011, 16:17
z 4,6 oboje zamotacie wszystko. 3,7 może być i chyba będzie za krótka na kieszonkę.

manteiga
01-01-2011, 16:52
Z 3,7 Ty zamotasz kangurka, może kieszonkę, jeśli krojczy się literalnie wymiarów nie trzymał:)

glo
01-01-2011, 17:22
ja mam 169 i rozm 36/38 więc podobnie. na początku kupowałam standardy, czyli 4,6 - ogony miałam długie. teraz noszę głównie w 4,2, ogony nadal są. w 3.7 kieszonkę zrobię jak się mocno postaram, ale co to za kieszonka i co to za wiązanie na siłę.
a mąż chce nosić? mój na początku twierdził, że będzie, a zamotał się kilka razy i nosi w manduce. więc ja bym sugerowała patrzeć na swoje gabaryty i do nich dopasować chustę.

pania
01-01-2011, 17:25
3,7 to za krotka ...
4,6 taka optymalna. My z M oboje uzywalismy tego rozmiaru.
Mialam dluzsze ogony niz on ale spoko
kangurek jest jak dla mnie nie do zrobienia:)
kieszonka jest jak sadze idealna na poczatek, bo bardzo stabilizuje dziecko.
To tylko tak z moich skromnych doswiadczen.:)

covu
01-01-2011, 18:09
3,7 raczej kieszonki nie zamotasz. Ja się ledwo mieszczę w kieszonce w 4,2 m. (170 cm i rozmiar 38)