PDA

Zobacz pełną wersję : pomysł na debiut dla dwulatka?



lamri
20-08-2008, 01:33
Witam,
Czy któraś z doświadczonych osób ma pomysl w co na pierwszy raz zawiązać komplatnie niechustowego dwulatka? Sama jestem dość początkująco chustowa - trzymiesięczną córę noszę zazwyczaj w kołysce z 2x lub w kieszonce (czasem koala i na biodrze).

Goska Sucharska
20-08-2008, 01:45
Mei Tai do noszenia na boku i z tyłu, bo szybko się zakłada i wiąże.

Ania
20-08-2008, 02:06
tyle ze takie niechustowe dwulatki to generalnie odmawiaja wspolpracy przy jakichkolwiek probach spętania ich czymkolwiek :?

kobra
20-08-2008, 03:29
tyle ze takie niechustowe dwulatki to generalnie odmawiaja wspolpracy przy jakichkolwiek probach spętania ich czymkolwiek :?

ja tez watpie,ze dwulatek da sie zwiazac :wink: ale warto sprobowac

lamri
20-08-2008, 07:46
Bardzo dziękuję. Wypróbuję krótką chustę (bo MT nie mam) i dam znać, czy pionierska proba powiodła się.

ko-zo
20-08-2008, 08:16
Ja nosze Danusi niemal od urodzenia. Szymon starszy o rok odmiawiał współpracy a ja nie nalegałam. Teraz jak ma dwa lata czasem go noszę i nie protestuje. W chuście niosłam go w prostym plecaczku ale najlepiej jest nam obydwojgu w manduce. Polecam. Zakładam go w sekundę, nawet nie zdąrzy się zorientować :D A jak już jest na plecach to bardzo mu się podoba. Czasem tylko woła: mamo już! I trzeba go wypuścić na wolność. Obalam więc mit, że nienoszony dwulatek nie da się nosić.

april
20-08-2008, 08:40
tyle ze takie niechustowe dwulatki to generalnie odmawiaja wspolpracy przy jakichkolwiek probach spętania ich czymkolwiek :?

ja tez watpie,ze dwulatek da sie zwiazac :wink: ale warto sprobowac