PDA

Zobacz pełną wersję : Mikołów



Juana
08-08-2008, 20:15
Sama jestem początkująca, ale może będzie raźniej jak ktoś jeszcze się dołączy :-) Motam się w długą wiązaną NATI już drugi miesiąc. Początkowo nosiłam w kołysce, teraz opanowałam kieszonkę. Chętnie podzielę się wiedzą z zainteresowanymi z mojego miasta. Coraz więcej osób zaczepia mnie na ulicy i pyta, więc jest nadzieja, że ktoś się czasem wybierze na wspólny spacer!
Zapraszam

aneta.s
09-08-2008, 06:52
O fajnie, że znów jakaś mama w "pobliżu" ja jestem z okolic Tychów ;)

Juana
09-08-2008, 09:46
Bardzo mi miło :-)

ewelcia
04-06-2009, 14:44
Ja zastanawiam się nad wyborem chusty - może pomożesz?

Juana
04-06-2009, 20:22
Jeśli jesteś z Mikołowa to często bywam z Julką na spacerach (rynek, park i leśne okolice Rety). Mam Nati i mogę pokazać. Obecnie noszę głównie w MT od Gosi. Pozdrawiam serdecznie :-)

tamyk
08-07-2009, 10:44
Ja też jestem z Mikołowa, i choć żaden ze mnie ekspert. Jak ktoś chce cos pomacać albo wypróbować to zapraszam. Można mnie też zaczepiać na drodze :)

Eyja
08-07-2009, 11:04
tamyku kochany, wysłalam do Ciebie wiadomość! odbierz proszę :)

28SADA
02-09-2009, 11:50
Witajcie !

Fajnie, że znalazłam chustomamy z okolic. Mieszkam w Tychach. Dopiero zaczynam przygodę z chustami.


Pozdrowienia

Fusia
13-11-2009, 14:31
fajnie ze ktos jest blisko własnie niedawno urodziłam i chce kupic chuste tylko niewiem jaką bo moja niunia była w niej bezpieczna było jej wygodnie a ja niedoswiadczona jakos sobie poradziła moja córcia ma 3850gram 56cm t tygodnie i 2 dni a ja 160cm i normalnych kształtów(nie gruba nie chuda)czy jest mozliwosc by chusta pasowała tez mezowi bo i on chce nosić a ma 180cm i 106kg

jaką chuste polecacie dla takiego maleństwa??
i czy wrazie czego ktos pomoze z nauce wiązania?

belfe
23-02-2010, 22:05
A ja jestem z Łazisk:) i tez nie jestem jakas ekspertka ale chustujemy sie z coreczka 4miesiace:) obecnie w didkach:)

belfe
23-02-2010, 22:06