PDA

Zobacz pełną wersję : Pomocy, czyli mętlik w głowie od nadmiaru ;) - pierwsza długa tkana



nasteria
23-06-2010, 22:53
Hej ;-) Jestem tu nowa i zielona :p ale muszę przyznać, że totalnie zwariowałam na punkcie chustonoszenia. Mój synek Piotruś ma 2 miesiące i do tej pory nosiłam Go w kieszonce, którą dostałam od znajomej. Wprost uwielbia noszenie w chuście ale mamie powoli wysiadają plecy, no i zaczyna z niej wyrastać. Chciałabym nam zrobić prezent i kupić pierwszą długą tkaną chustę. Niestety pomimo czytania forum, oglądania mam mętlik w głowie. Chciałabym, żeby chusta była uniwersalna, na każdą porę roku i mogę na nią przeznaczyć 200-300 zł. Pomóżcie zagubionej w świecie chust :confused:

Winoroslinka
23-06-2010, 23:01
na pewno dostaniesz zaraz duzo rad od bardziej doświadczonych, ale ja powtarzam jedna jaka sama dostałam jak miałam taki sam mętlik jak Ty: kup to co Ci sie podoba, do czego serce ciągnie, potem i tak pewnie bedziesz zmieniać, albo kupisz kolejną ;) Warto tez spotkać sie z chustomamami i troche pomacać, ponosic choc chwile. Ja dopiero po kilku sprzedażach/wymianach doszłam do tego co mi pasuje a co mniej. Wiec za pierwszym razem ciezko trafic w dziesiątkę.
No i zapraszamy na chustobazarek, mozna spokojnie poprzeglądać propozycje

JJ
23-06-2010, 23:14
witaj na forum
kazdy ma metlik jak przybywa w ten swiat chust
a chust tysiace na okolo
moze zagadaj do dziewczyn w tym watku http://www.chusty.info/forum/showthread.php?9081-%C5%81%C3%B3dzkie-pogaduszki-cz-III-)/page40
dziewczyny sa z Lodzi - umow sie z ktoras na spotkanko
poogladaj chusty pomacaj sobie
a pozniej napewno cos fajnego zdecydujesz sie wybrac dla siebie :)

ja osobiscie lubie girasole
miekkie fajne i barwnie kolorowe

mozna tez troche poczytac dzial RECENZJE CHUST
i wtedy napewno bardziej sprecyzujesz swoje chustowe oczekiwania
powodzenia

pati291
24-06-2010, 05:48
Potwierdzam to co napisane jest powyżej:)
Wybierz sobie chustę taką jaka ci się podoba.