PDA

Zobacz pełną wersję : gimp/czy jest na sali marjanna b.?



skybear
01-05-2010, 13:28
potrzebuje pomocy z tym programem.
jesli ktos sie zglosi wyjasnie w czym problem:oops:

marjanna.b
01-05-2010, 13:35
No mów, choć ja jestem samouk ;)

m.

słoneczny_blask
01-05-2010, 13:46
Właśnie dziś zainstalowałam, bo mam zdjęcia do obrobienia. M oże też coś podpowiem.

skybear
01-05-2010, 13:49
fajnie ,ze jestes.
problem jest taki:

sciagnelam sobie gimpa,troszke sobie pogmerałam przy nim,nawet nieźle mi szło
.
potem "COŚ" wcisnęłam i w lewym okienku mam tylko sam przybornik a niżej gdzie powinno być między
innymi opcje : tryb edycji,selection from pad (czy coś takiego) nie mam nic.

tylko szare puste pole z napisem: można tu upuszczać dokowalne(cokolwiek to znaczy) okna.

najpierw program odinstalowałam a potem ściągnęłam nowy i nic nie pomogło.
dalej jest tak samo

marjanna.b
01-05-2010, 13:55
No więc tak.
Mam to samo - Edek mi wyłączył.
Za nic w świecie nie udaje mi się tam przywrócić tego co było (ale też za bardzo mi się nie chce szukać).
Jak zrobisz dwuklik na wybranym narzędziu z przybornika to się pojawi to okienko z opcjami dla danego narzędzia (czyli to co kiedyś było pod przybornikiem).

m.

skybear
01-05-2010, 13:58
senk ju!!! w zyciu bym nie wpadła... a wlasciwie to ktorego z narzedzi potrzebuje do tych obrobek ,bo juz nie pamietam.
takiej jakby stalówki?

yanettee
01-05-2010, 14:02
heheh mam ten sam problem z gimpem
a działam juz na nim ładne pare lat i nie wiem jak to okno przywrócić

marjanna.b
01-05-2010, 14:02
Tak jest, stalówki.
Opcja łatwiejsza to użycie narzędzia do zaznaczania według podobnych kolorów (te 3 kwadraciki z rączką) - ale to działa tylko jeżeli w wycinanym obrazie nie ma nic w kolorze tła.

m.

skybear
01-05-2010, 14:05
dzieki wielkie,
cały czas lecę na twojej instrukcji ,ktora kiedys podałas w wątku naty76 na wszyscy o wszystkim;)
jak mi sie cos jeszcze przypomni to bede pisac i cie dręczyć.
DZIEKUJĘ!!!!!

skybear
01-05-2010, 14:15