PDA

Zobacz pełną wersję : co dla rocznego dziecka? nie mam doświadczenia z chustami :(



carolin
24-04-2010, 09:33
Dziewczyny,
szukała trochę na forum, ale nie znalazłam dla mnie bezpośredniej odpowiedzi :(
Mam córeczkę, która waży prawie 11 kg, do tej pory nie korzystałam ani z chust, ani z nosideł. Na początku byłam trochę nastawiona negatywnie do chust, ale to wynikało z mojej niewiedzy, teraz żałuję, ze wcześniej nie zgłębiłam tematu ;) na pewno przy kolejnym dziecku chusta będzie od razu w wypraqwce :)

ale zmierzam do celu :) moja córeczka jeszcze nie chodzi, jeżdżę sporo samochodem i szukam chusty bądź nosidła, które mogłabym szybko założyć, nie zawsze chcę brać ze sobą wózek. Chciałabym, aby służyło mi nie tylko do momentu, aż moja córeczka zacznie chodzić :) Jedna z forumek (Ilonsa, jeszcze raz bardzo dziękuję:) ) jako niedoświadczonej mamie poradziła mi mei taia, ogólnie przypadł mi do gustu, ale chciałam jeszcze zorientować się czy są jakieś alternatywy (może kołowa)?
Nie chciałabym wyrzucić pieniądzy w błoto kupując jakis niewypał :(



z góry dziękuję za pomoc
Karolina

mako
24-04-2010, 09:42
wydaje mi się, że fajny też dla Was będzie pouch, ja też zaczęłam póżno przy pierwszym maluchu ( jakieś 9 miesięcy miał) i nam się pouch sprawdził suuperowo, jest mały, wygodny, nie zniechęci Cię do chust, a sobie sprawdzisz jakie to wygodne :) No i starszaki się nie buntują mimo nieprzyzwyczajenia do noszenia, bo zakłada się szybko, nie trzeba nic wiązać :) wrzucasz malucha tylko i gotowe ;) po za tym starsze dzieci lubią pozycję na biodrze

kejti
24-04-2010, 09:58
też myślę, że pouch to fajne rozwiązanie na szybko

rosass
24-04-2010, 10:03
kolkowa .
szybka w zakladaniu i na krotkie wyjscia.
Mozna dosciagnac i dopasowac nawet do niesiedzacego dziecka.

pati291
24-04-2010, 10:05
Zastanowiłabym się nad MT a nie chustą. Roczniak i 11kg to najlepiej nosić w chuście na plecach. Nie wiem czy byś się zniechęciła nieudanymi próbami plecaczkowymi;)