Zobacz pełną wersję : zakup tetry - na co zwracać uwagę?
właśnie zaczynam moją przygodę z wielo (szkoda, że tak późno, nadrobię przy następnym :)). mam zamiar wypróbować różne systemy, ale chciałabym się skoncentrować na wersji tetra+otulacz, żeby nauczyć Zośkę czuć, że ma mokro. kupowałam do wyprawki trochę tetry, z dwóch różnych źródeł i pieluchy te mają diametralnie różną jakość. wiem też, że są różne rozmiary od 60 do 80cm x 80.
na co zwracać uwagę? jaka powinna być gramatura? jaki rozmiar dla 15-miesięcznej, niezbyt dużej pupiny?
za wszelkie rady z góry serdecznie dziękuję.
Mamusia Jasia
01-04-2010, 20:10
Tetry są różne, rzeczywiście, i może te lepszej jakosci więcej chłoną. Nie mam takiego doświadczenia bo pieluchowałam Jasia od 5 miesiąca przez jakiś czas na zwykłej (za 2 zł) tetrze i się wtedy sprawdziło. Teraz, kiedy ma już skończone 17 miesięcy wiem,że tetra jest za słaba. Takie dziecko ma duży sik i zamiast wkładów do kieszonek formowanych z tetry stosuję ręczniki Ikea. Nawet flanela, moim zdaniem jest już za słaba.
MOże jeśli kupić jakąś dobrą tetrę to Ci się sprawdzi. Daj znać późneij zresztą bo jestem ciekawa.Pa
Jeśli chodzi o produkt tetropodobny:) to ja polecam Kikko. kwadratowe, gęsto utkane, fajnie się sprawują po kilku miesiącach prania dzień w dzień...
a ja uwielbiam muśliny imse vime
moje ponad trzyletnie muśliny trzymają się super, nie mają żadnych przetarć, chłoną b. dobrze i po trzech latach wciąż wyglądają, czego o zwykłej tetrze powiedzieć nie mogę ;)
I używam ich nie tylko do otulacza, ale ostatnio jako wkład do kieszonki-są dwa rozmiary 75g i 100g te drugie są większe więc i więcej chłoną. Szczerze polecam! No i powodzenia!
mama-japonka
01-04-2010, 21:54
Moim zdaniem (choć trochę nie na temat) świetne są te składane z econobumów. U nas jedna tetra (przy roczniaku) też się już nie sprawdza - czasem wkładam dwie. Nie wiem, czy istnieje jakaś tetra, która dałaby radę starszym dzieciom.
zochmama
01-04-2010, 22:51