PDA

Zobacz pełną wersję : Niezbednik mamy laika



derris
05-06-2008, 17:25
Witam i przepraszam, jeśli taki temat gdzieś istnieje, Jestem nowa w temacie i zielona.Dopiero spodziewam sie maluszka,ale już teraz wiem,ze chce wychować swoje dzieci bezpieluszkowo w miarę jak sie uda :)
Przeglądałam forum cały dzień i im więcej wiem tym mniej wiem. Wszystkiego jest tak dużo,ze sie można pogubić.Dlatego kieruje prośbę do mam by doradziły jaki zestaw pieluszkowy powinnam nabyć? Cos taki zestaw startowy. Kompletnie sie nie znam i nie chce bez potrzeby wydawać pieniążków , a wiem ze można te pieluszki są takie śliczne :D
Z góry dziękuje.

Mama nienarodzonej Lenki.

agul
05-06-2008, 19:30
oj to problem wszytskich nowych mam, ja tez go mialam, szczerze mowiac to stracilam troche czasu i bardzo duzo energii na zorientowanie sie w temacie, wejdz tu moze www.ekobaby.pl (http://www.ekobaby.pl) i poczytaj troche w dziale "pieluszki z materialu"
poza tym juz gdzies pisalam, ze najbardziej uderza w portfel kupowanie pieluszek na najmniejszy rozmiar, zuzywa sie ich duzo i krotko sluza, na pieluchy typu onesize trzeba poczekac az dziecko troche urosnie i mysle, ze najlepiej jesli chce sie oszczedzic pieniadze jest kupic na poczatek pieluchy skladane, np frotte czy z tetry bo niedrogie albo z konopii, takie frotte czy konopne beda potem mogly sluzyc jako wkladki do pieluch formowanych
a potem jak dziecko wieksze to mozna formowane zakupic, pobawic sie w przechwytywanie kupek i sikow i w miare mozliwosci zminimalizowac ich zuzycie
wlasciwie nie powinnam sie madrzyc, bo mi sie dziecko nie urodzilo jeszcze i nie wiem jak to w praktyce wyjdzie