PDA

Zobacz pełną wersję : 5 miesięcy- nie za póżno na chustę?



dorota
15-11-2007, 18:03
Jestem zupełnym nowicjuszem w tym temacie, więc proszę o radę. Moja córa ma 5 mcy i tydzien, czy to nie za pozno na zakup chusty. Boje sie ze kupie, a ona nie bedzie chciała w niej byc:( w nosidle nie chciała... jakie sa wasze rady i doswiadczenia?

visenna2
15-11-2007, 18:05
Jestem zupełnym nowicjuszem w tym temacie, więc proszę o radę. Moja córa ma 5 mcy i tydzien, czy to nie za pozno na zakup chusty. Boje sie ze kupie, a ona nie bedzie chciała w niej byc:( w nosidle nie chciała... jakie sa wasze rady i doswiadczenia?

Zaczęłam nosić moją córkę jak miała ok. 8 miesięcy, polubiła chustę od pierwszego razu.

dorota
15-11-2007, 18:07
A polecasz jakąś konkretną?

visenna2
15-11-2007, 18:13
Konkretną w sensie typu (wiązana, kółkowa, pouch) czy firmy? :)
Jeśli chodzi o typ chusty to zależy do czego jej potrzebujesz :)

Ruda
15-11-2007, 20:47
Jestem zupełnym nowicjuszem w tym temacie, więc proszę o radę. Moja córa ma 5 mcy i tydzien, czy to nie za pozno na zakup chusty. Boje sie ze kupie, a ona nie bedzie chciała w niej byc:( w nosidle nie chciała... jakie sa wasze rady i doswiadczenia?

ja zaczelam hanie nosic w wiazanej tez mniej wiecej w tym "wieku" :) dala sie motac bez zadnego problemu. potem bardzo szybko dokupilam poucha.
wiazana polecam z zamknietymi oczami :)

kajka78
23-11-2007, 20:50
My sie motamy od sierpnia czy wrzesnia, czyli jak Karola miala 8 miesiecy.
Pokochala wiazana od pierwszego zamotania;)

Kasia
01-12-2007, 01:40
Zastanow sie, do czego bedzie Ci potrzebna chusta. Wybierz typ, a marek juz jest dostatek, do wyboru, do koloru :)

rodzaje chust :
http://www.chustomania.pl/online/chusto ... st_zdjecia (http://www.chustomania.pl/online/chustomania/CiS-web2_chust.nsf/Inhalt/rodzaje_chust_zdjecia)

jak wybrac:
http://www.chustomania.pl/online/chusto ... ista_pytan (http://www.chustomania.pl/online/chustomania/CiS-web2_chust.nsf/Inhalt/wybor_lista_pytan)