PDA

Zobacz pełną wersję : Chustowanie wcześniaka - trzymajcie kciukasy... jede zachustować Skrzata



JKG
03-01-2010, 14:12
"Zaraziłam" chustami koleżankę... Zapaliła się do chustowania swojego Skrzacika od kiedy wiedziała że jest w ciąży
Maluszek postanowił zdążyć na święta i urodził się w 34 tygodniu
Jak na wcześniaka to okruszkiem nie jest bo urodził się 2050 i 51 cm.
Obecnie mam już 1,5 miesiąca i wybieram się do nich w odwiedziny.
Oczywiście w prezencie od "cioci" będzie chusta, ale trochę mam mieszane odczucia czy takiego maluszka można już w chustę zawinąć.
Nie mam w tym doświadczenia więc proszę o porady i wskazówki

ninuczka
03-01-2010, 15:05
Pewnie wypowiedzą się bardziej doświadczone i odpowiednio wykształcone do tego osoby, ja tylko napiszę, że wcześniakom zaleca się kangurowanie w znaczeniu przytulenia ciała do ciała. Mojej koleżance, która urodziła wcześniaka zaproponowano do tego celu chustę. Nie polegaj jednak na mojej opinii, bo lekarzem nie jestem a wszelkie ewentualne przeciwwskazania do noszenia spowodowane przedwczesnym urodzeniem (a mogą być bardzo różne) imho powinien wskazać lekarz prowadzący.

hanti
03-01-2010, 16:12
ja moje wcześniaki chustowałam, z dużą ostrożnością, ale wolałam takiego okruszka ułożyć w chuście niż włożyć do wózka który będzie trząsł całym ciałkiem

Biedronka
03-01-2010, 18:34
Kangurowanie/chustowanie wczesniaków to temat który od jakiegoś czasu mnie interesuje ;)


Jesli lekarz prowadzący malucha nie widzi przeciwwskazań do noszenia to jak najbardziej NOSIĆ !
Rozumiem że skrzat jest juz w domu - został wypisany ze szpitala w stanie dobrym :)
Mysle że jesli nie ma jakis problemów o których nie napisałaś to nie będzie przeciwwskazań do tego :)

Wcześniaczki bardzo lubią być noszone a to dla nich jak i dla mamy bardzo dobre ...to taki czas powrotu do czasu brzuszkowego /ciążowego .

Bardzo fajnie że chcesz im dac w prezencie chuste :)