PDA

Zobacz pełną wersję : Chwała chustom!



landa
28-04-2008, 18:15
Jak to dobrze, że mam chustę!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
W moim bloku robią ocieplenie przedniej ściany, wyszłam dziś przed południem do koleżanki i po powrocie mocno się zdziwiłam :twisted: Panowie tak ustawili rusztowanie, ze drzwi do klatki otwierają się tylko tyle żeby prześlizgnął się przez nie jeden człowiek. Byłoby śmiesznie gdybym wyszła z wózkiem :evil: :evil: :evil: musiałabym go chyba wciągać przez okno. Oj biedna bym była.
A panowie robotnicy też niemyślący jacyś :evil: jak można zastawić drzwi wejściowe :?: :?: :?: nic przez nie nie wejdzie.
Pozdrawiam wszystkie chustomamy :wink:

czukczynska
28-04-2008, 18:30
Chwała ! :D
W takich sytuacjach najbardziej się je docenia...

zielanka
29-04-2008, 15:33
No tak.... nie ma to jak "myślący" obywatele.... Ja jestem fanką kierowców parkujących centralnie na chodniku. Mam ochotę tak wziąc metal jakiś do ręki i coś miłego wyskrobać... :-)))

Inga
29-04-2008, 15:42
To nawet niebezpieczne. Zawsze musi być droga dla noszy w razie interwencji pogotowia.

Lovrita Bornita Rokita
29-04-2008, 21:59
No tak.... nie ma to jak "myślący" obywatele.... Ja jestem fanką kierowców parkujących centralnie na chodniku. Mam ochotę tak wziąc metal jakiś do ręki i coś miłego wyskrobać... :-)))
O, ja to codziennie walcze z taka pokusa, bo coraz wiecej niekulturalnych kierowcow :twisted:

jujama
29-04-2008, 22:23
Ja pracowałam w banku i obserwowałam co dzień biedne mamy usiłujące przejechać jednym kołem po schodach, lub zmuszone do jazdy po ulicy przez parkujące na chodniku samochody.
I kiedyś obsługuję klienta i znów ten widok. Nic się nie namyślając skomentowałam to jak bezmyślnie ktoś zaparkował. Okazało się, że miałam przed sobą delikwenta :lol:

landa
30-04-2008, 08:35
Brawo magdalena25 :applause: :applause: :applause: