PDA

Zobacz pełną wersję : chcę mięsistą- pomóżcie pliiizzz



agar72
11-11-2009, 01:37
Jako że nigdy na warsztatach nie byłam (nie-chustowe miasto), macałam tylko to co sama zakupiłam. Oprócz jednego przypadku, gdy wzięłam w garść spory kawał "czegoś" u nie- znajomej niemal przypadkowo, to zupełnie nie znam się na rodzajach chust. Coś mi się kojarzy, że to był leoś?..., storcz?.... Mieszam coś? W każdym razie to było takie mięciuchne, takie fajniuchne.
Zakupiłam didka natur grun (po zdjęciach wydawało mi się, że to "to"). Wy wiecie co to, a ja nadal nie wiem jakiego skrótu na tę chustę używać: didek? natur? grun? czy jeszcze innego? Oj, jakie Wy jesteście specjalistki.
W każdym razie tamto "coś" było tak przemiłe, że choruję na "to" już od kilku miesięcy. I nadal nie wiem co "to" było. Podpowiecie?

Eyja
11-11-2009, 01:40
mięsiste wcale nie kojarzy mi sie z leo stroche:lol:
dla mnie mięsiste znaczy grube i taki jest noebulle. i milusi po złamaniu i cuudny.
ale złamany leo jest najmilszy na swiecie, w dotyku jak flanelka i jest wg mnie najlepsza chustą dla poczatkujących i nie-tylko pod słońcem ;-)
jaki kolor miało to Twoje napotkane cudo?
ale skoro myslałas ze to indio, to faktycznie leo mogło być, skoro indio to nie to ;-)

agar72
11-11-2009, 02:00
Ups! A gdzie ja napisałam, że myślałam, że to indio? Ja naprawdę jestem zielona w tych nazwach, skrótach. Może jakimś skrótem właśnie dałam do zrozumienia, że to indio? A tak naprawdę to ja nie wiem co to INDIO.
Mam zwykłą kółkową kangoogoo, zwykłą nati savanna tkaną, didymos natur grun (tak jak pisałam powyżej- nie wiem co wystarczy napisać, byście wiedziały o czym mówię ;) ) i szytego na miarę MT (przecudnego zresztą, z moją wymyśloną aplikacją).

choco
11-11-2009, 02:11
ja też nie mam doświadczenia i niewiele jeszcze w życiu macałam ;-) ale potwierdzę to co pisze Adriana o Neobulle - moja Julka jest mięsista, milusia i cudna (mimo, że nówka więc nie złamana :D)

agar72
11-11-2009, 02:14