PDA

Zobacz pełną wersję : niemowlak i chusta



Liw
22-04-2008, 19:33
kurcze znowu zakładam temat :oops:
ale nie znalazłam podobnego....

Chciałabym się zapytać które z Was noszą dzieci w chuście od pierwszych tygodni?


Zastanawia mnie
czy w kołysce dziecku nie garbią sie za bardzo plecki?
czy kieszonka jest naprawdę dobra/bezpieczna dla niemowlaka?
to samo pytanie do koali

jakie jeszcze sposoby polecacie - z własnego doświadczenia.
na początek głw. interesują mnie takie gdzie można się krzątać po domu.

doominikaa
22-04-2008, 19:35
ja zaczęłam jak młoda miała tydzień - a jestem początkująca.
W kołysce nie chciała, nosilam w kieszonce ( i noszę:))
idealny sposób na uspokojenie, przytulenie się do mamy, na zrobienie sobie herbatki... uwielbiam chustę:)

Kanga
22-04-2008, 20:20
Zastanawia mnie
czy w kołysce dziecku nie garbią sie za bardzo plecki?
czy kieszonka jest naprawdę dobra/bezpieczna dla niemowlaka?
to samo pytanie do koali



pomyśl jak zgarbione plecy ma dziecko w twoim brzuszku :) w dodatku do góry nogami tam siedzi :)

a tak naprawdę.. kołyska jest bardzo dobra jeżeli jest prawidłowo ułóżona. kieszonka i kangurek również są świetnymi pozycjami od pierwszych dni.
Podwójny X również, ale należy go bardzo starannie na dziecku porozkładać - inne wiązania również, ale te "inne" są mniej kontrowersyjne min jeżeli chodzi o symetrcznośc układania dziecka,

a tak naprawdę.. posłuchaj intuicji.. dasz radę :)

Kaja
22-04-2008, 22:02
Ja zaczęłam pisklaka nosić bardzo szybko.
Parę razy w kołysce - było OK.
Potem zamotałam w kieszonkę i było jeszcze lepiej, a potem kołyska na jedno ramię przestała być wygodna.
Koalę zawiązałam dopiero kilka razy i na razie jednak kieszonka (lepiej podtrzymuje główkę)
Podobno może byc też kangurek, ale to dosyć trudne wiązanie - w każdym razie dla mnie :?

grimma
22-04-2008, 22:08
ja zaczelam nosic jak mial 6 tyg. wczesniej nie natknelam sie na chusty a i mmoj stan fizyczny po porodowy byl raczej nie sprzyjajacy wiazaniu