PDA

Zobacz pełną wersję : dla dużego dziecka 8,5 miesiąca



mama-japonka
28-10-2009, 19:20
Byłam dziś u koleżanki, która mi pożyczyła chustę. Ona sama nie wciągnęła się, nie miał kto jej pokazać. próbowałam pokazać jej różne wiązania (na tyle, na ile może to zrobić chustonówka, sama jeszcze ciągle ćwiczę). Ale ona jest niska i szczuplutka, a dziecię z 10 kg. Chustę ma Bebelulu S. Czy miałyście takie doświadczenia, jak wiązałyście?

Dagmara
28-10-2009, 19:56
Nie wiem co to jest Bebelulu S - nie znam się na produktach tej firmy. Natomiast takiego dużego człowieka najwygodniej na plecy wrzucić, czyli któryś plecak - na początek prosty, później np Hanti - sposoby wiązania są na forum w dziale chustowiązanie. Można także na biodrze oraz tak naprawdę z przodu, jeśli czuje się mama na siłach. Ja Kacpra do półtora roku nosiłam w kieszonce też np do autobusu:)

paskowka
28-10-2009, 19:58
Doświadczenia moze nie miałam, ale nie bardzo wiem gdzie problem: że niby ona mała, czy że dziecko duże. Bo dziecko to nieduże jeszcze, 2-3 latki sa noszone. Normalnie z tkanej wszytsko da sie uwiązac. Ale jeśli koleżance cięzko nosic z przodu to może plecaczek uwiązać.

Guest
28-10-2009, 20:21
Moja córka waży ponad 9 kg i jest w wieku dziecka Twojej koleżanki, ja sama 160 cm:frown sprawdza nam się plecak i wiązanie na biodrze a jak widze że mała będzie chciała spać to smacznie chrapie w kieszonce.
bebelu nie znam ale chyba jest kilka rodzajów?

mamaŁucji
28-10-2009, 22:30
Mam bebelulu i chuścioszka ponad 8 kilowego, fakt mam też 176 cm ale noszę młodą z przodu w 2x i na biodrze i wszystko jest ok. Na wiosnę pakuję młodą w plecak. Ta chusta daje dużo mozliwości, problem raczej lezy w motywacji i chęci :)

mama-japonka
29-10-2009, 00:18