PDA

Zobacz pełną wersję : Za luźny pouch jak duże zło?



larwunia
29-09-2009, 16:13
Mam XSkę, która oczywiscie jest za duża, ale na zimę, przy kurtkach będzie idealna. Z resztą na razie jeszcze nie nosimy, bo młody nie siedzi, a na kołyskę to już za duży kloc. No, ale po przymiarce to się tak zastanawiam, czy zbyt duży luz może faktycznie jakoś bardzo źle wpłynąć, bo mi się wydaje, że jednak w pouchu to trochę inaczej niż w chuście. Tutaj jest po prostu bardziej odchylony do tyłu, ale i tak ma podparte plecki :confused:, a i tak przy jego ciężarze za długo nosić nie będziemy. Nie wiem, nie znam się, tak głośno sobie myślę. Juz wiem, że pouch na spacery zimowe to nam stanowczo będzie za mało :rolleyes:Co sądzą specjalistki na ten temat?

mart
29-09-2009, 16:59
niezależnie od tego w czym się nosi zasady są takie same - dzieć ma być przytulony do ciebie, nie powinien się kiwać na boki, kręgosłup powinien być podparty w sposób ciągły i stabilny.

czyli za duży pouch to jednak nie to. szczególnie dla dziecka niesiedzącego.

marushka
29-09-2009, 17:05
no więc duże zło ale....
mój hs jest ciut za duży ale idealny do karmienia w miejscach publicznych. W mniejszym by się nie dało

larwunia
29-09-2009, 17:07
Ok, dzieki, czyli zostanie nam na zimowe spacery, a najwyżej trzeba będzie poszukać czegoś mniejszego do domu.

Nurtuje mnie jeszcze taka kwestia, czy jeżeli teraz - prawie 6 miesięcy- jest nam za duży, to jest szansa, że dzieć mi dorośnie do niego za jakieś nie wiem kolejne 6 miesięcy? Nie mam totalnie wyobrażenia jak zmeinai się dopasowanie poucha do wagi i wieku dziecka :confused:

mart
29-09-2009, 20:13
pouch się teoretycznie dobiera rozmiarem do noszącego a nie dziecka.
zawsze podaje się te same wymiary.

a że dobrze dobrany przylegający pouch się nie nadaje do karmienia zwłaszcza przy "nierozciągliwym" biuście - to fakt:ninja: właśnie ostatnio do tego doszłam. czasem kółkowa jednak lepsza:lol::lol::lol:

larwunia
29-09-2009, 21:31