PDA

Zobacz pełną wersję : nosidła - istotny szczegół?



britta
05-08-2009, 12:58
mialam kiedys beco a teraz ogladam inne nosidla i tak mnie zastanowila jedna rzecz: w beco pomiedzy noszacym a dzieckiem jest taki waski panel, tak ze nawet jesli rozepnie sie pas biodrowy to dziec pozostanie na miejscu (miedzy wlasciwym panelem a tym drugim, waskim). a np. manduca czy inne nosidla, tego nie maja - dziecko jest bezposrednio przy noszacym. wiec co zabezpiecza dziecko przed wypadnieciem? jak sie rozepnie pas biodrowy to dziec leci w dol. no chyba ze ja czegos nie kumam

plisss oswieccie mnie

goska@
05-08-2009, 13:01
pas biodrowy przy zapięciu ma taką gume jak klamra sie rozepnie to zostaje przytrzymana przez gume własnie

edit mam nadziej ze zrozumiale napisałam hmm z doskoku pisze bo okna myje hihi

odynka
05-08-2009, 13:04
nie znam się na beco ale coś mi się tak kojarzy że ono ma takie hmm majteczki w środku dla małego dziecka - czy dobrze myślę czy coś mi się źle kojarzy?;)

Eyja
05-08-2009, 13:07
inne nosidła mają zabezpieczony pas biodrowy. własnie gumą. nawet jeśli klamra się rozepnie, guma pas biodrowy przytrzyma.

w beco, własnie za sprawa tego materiału, zanic w świecie nie mogłam dziecia ułożyć. a założenie go samej, np. w sklepie, to w ogóle jest niemozliwe.

a z manducą sobie swobodnie śmigałam. z samochodu myk na plecy i spokojnie zakupy mozna zrobić ;-)

britta
05-08-2009, 13:08
te majtki dla malucha sa, ale to swoja droga. nawet jak sie je zdemontuje, to zostaja jakby dwie warstwy panela

Eyja
05-08-2009, 13:09
i naprawdę sobie umiesz sama z tymi warstwami poradzić? jestem pod wrażeniem :-)

britta
05-08-2009, 13:20
beco juz sprzedalam bo sie u nas nie sprawdzil... (pisalam na powitalnym). posadzic dziecia sie udawalo, gorzej bylo z rozpieciem klamerek nad panelem zeby go wyciagnac

Eyja
05-08-2009, 13:23
przepraszam, nie doczytałam:oops:
pożycz sobie od kogoś manducę i spróbuj, mi z manducą układało sie genialnie :lol: