PDA

Zobacz pełną wersję : Pieluchowanie noworodka porady



fffotki
06-09-2017, 08:20
Witam, chciałabym zacząć pielcuhowanie od początku. Jestem totalnie "zielona" w tym temacie.
Widziałam na aliexpress pieluchy newborn za fajna cenę i za 240 zł można już skompletować fajny zestaw na początek.
Bo szczerze, trochę żal mi wydawać, powiedzmy 600 zł na newborn w renomowanych polskich firmach, gdzie za kilka miesięcy dziecko mi wyrośnie z nb i będę musiała znowu tyle wydawać :(
Chciałabym się dowiedzieć czy któraś z Was kupowała Chinki i jakie ma opinie?
Ewentualnie czy coś mi polecacie (niekoniecznie made in china) w granicach rozsądku na start, na chociażby 1 dzień uzytkowania (mogę codziennie prac, gorzej z schnięciem ale to inna historia ;) ).
Druga opcja to kupię używane nb na 1-2 dniowe przewijanie.
Pozdrawiam

krówka
06-09-2017, 08:40
kup uzywki najlepiej u nas... musisz sprawdzić co i jak ci podpasuje. Czy dasz rade i czy dziecko to zaakceptuje. nb to na poczatek i szybko sie robi mały... potem masz rozmiarówkę lub OS

tintirinka
06-09-2017, 09:34
Ja kupuje na Ali i jestem bardzo zadowolona. Różne firmy i różne są pieluszki, lepsze, gorsze. W wiekszosci kieszonki ale i AIO i formowanki i otulacze pul.

Moje dzieci szybko rosna i NB u nas sie nie sprawdza. Wystarcza na miesiac.
Wpisz sobie Coffee fiber diaper na ali. Fajne pieluszki, waskie w kroku, zgrabne, a w srodku materiał coś jak coolmax. Cena okolo 6-7 dolarow.

martamwmw
06-09-2017, 14:48
Z nb czy s mialam tylko 4 otulacze do ktorych zakladalam wklady skladane 30x35 cm i zapinalam snapka jak prefold. Moge poszukac instrukcji jak zakladac, zeby bylo wiadomo o co chodzi.

Dziec wyrosl z otulaczy, ale wklady uzywamy do dzis, syn zaraz 2 lata bedzie mial. Wydatek na nb to te kilka otulaczy, maly wydatek.

A zupelnie pobocznie to chinskie, akurat zamawiane z ebay, tez mam. Kieszonki, ale daje wklad na wierzch i uzywam jak otulacz. Tylko,to już rozmiar os, ale chodzi mi o to ze chinki tez moga byc fajne.