PDA

Zobacz pełną wersję : Chusta/nosidło proszę o rady



Omenariusz
13-12-2016, 16:49
Witam
Nie mogłem znaleźć tematu powitań więc witam się tu :)
Do rzeczy wraz z żoną szukamy nosidła/chusty dla naszej 5 miesięcznej Matyldy. Byłoby używane naprawdę rzadko raczej przy wizytach u lekarza ewentualnie zakupach. Szukałem na popularnym serwisie aukcyjnym i już chciałem zamawiać nosidło firmy womar ale zawsze przed zakupem sprawdzam opinie i znalazłem to forum przy okazji dowiedziałem się że dla małej kręgosłupa nie było by to zbyt przyjazne ;) Mam pytanie czy da się do 100 zł kupić nosidło/chustę ergonomiczną ?

Jakieś wskazówki typy jestem zielony :)

Zaznaczam że jeszcze nie chce używać nosidła/chusty chcę kupić a zacząc używać dopiero jak będzie na to czas

akonate
13-12-2016, 17:45
Omenariusz, sama za duzo nie wiem, a praktyki to juz wogole zero, ale na krotkodystansowo dziewczyny polecaja chuste kolkowa, wiaze sie szybciej i prosciej niz zwykla dluga i jest mniejsza. Obciaza niesymetrycznie jedno ramie, ale ja wlasnie zdecydowalam sie na to rozwiazanie, zeby dojsc do samochodu itp wycieczki na jakies 30min. Moze to by bylo rozwiazanie, ktorego szukacie?
Widzialam na chustostraganie uzywane taniutkie kolka za 50zl.

Mam nadzieje, ze ktos bardziej doswiadczony sie jeszcze odezwie :)

Isolt
13-12-2016, 18:31
pewnie, ze sie da :)

jesli budzet jest kwestia priorytetowa, to mozecie kupic nosidlo mei tai, czyli zamiast sprzaczek sa pasy do zawiazania w wezel, albo tanie nosidlo typu "podrobka ergobaby", one ksoztuja ok 100zł, chociaz rozmiarowo sa dosc male.

chuste tez mozna upolowac w okolicy 120zł, albo tu na forumowym bazarku, olxie, na fejsbuku, albo np na comiesiecznej wyprzedazy outletu w sklepie Little Frog.


warto tez wziac pod uwage, ze chuste czy nosidlo mozna po skonczeniu uzywania odsprzedac, niewiele na tym tracac :)

Omenariusz
13-12-2016, 18:39
A czy
Nosidełko Mei Tai hybryda z allegro bedzie odpowiednie ? :)