PDA

Zobacz pełną wersję : prośba o pomoc w wyborze nosidła



pola92
25-10-2016, 22:21
Bardzo proszę o radę jakie nosidło wybrać. Próbuję nosić Malucha w chuście, niestety z małym powodzeniem, trafił mi się kolkowo-nieodkładalny wcześniak ze wzmożonym napięciem mięśniowym, teraz 5cio miesięczny i 7 kilowy, czekam aż usiądzie żeby przesiąść się w nosidło.
Byłam już pewna zakupu TULI ale wpadłam na kilka negatywnych opinii i sama już nie wiem.. :roll: Może lepiej kupić mot, lunari lub zamówić u Pathi? Lepiej klamrowe czy hybrydę?
Bardzo proszę o radę, jestem całkiem zielona w temacie i mam już mętlik w głowie..
Dziękuję i pozdrawiam gorąco! :)

Ola D.
25-10-2016, 22:32
Wypowiem się za siebie :) Ja mam nosidło po to, żeby nic nie wiązać - ma być szybko. Poza tym mój mąż raczej nie poradziłby sobie z hybrydą, nie mówiąc o mt.
Szukając nosidła przymierzyłam Tulę i Manducę. U mnie Manduca wygrywa w cuglach. W Tuli jest mi niewygodnie choćby dlatego, że jestem chuda, a ona ma za długie pasy naramienne i w efekcie dziecko odchylało mi się do tyłu przez co bardzo czułam jego ciężar. Poza tym Manduca ma inny krój i dawała lepszą pozycję u synka - jego pupka nie była tak przyklejona, a nóżki były "na żabkę", a nie na rozjechaną żabę, jak w Tuli. Manducę uwielbiam, wynosiła mi średniaka, teraz nosi najmłodszą córeczkę, ale, gdybym jeszcze raz miała wybierać, pewnie kupiłabym nosidło regulowane.

Alassea
26-10-2016, 00:31
Polu - koniecznie przymierzcie kilka nosideł. Nie ma jednego dobrego - jest wiele opcji, część się u was sprawdzi, część nie. I chodzi tu zarówno o dopasowanie do waszego dziecka, jak i komfort noszącego rodzica. Skąd jesteś? Jeśli ze Śląska to daj znać, możemy się umówić.