PDA

Zobacz pełną wersję : Plecy proste



Roks9304
30-04-2016, 08:07
Hej dziewczyny potrzebuje pomocy. Jestem zieloną jeśli chodZi o noszenie w chuscie. Z wiązań wygodnie mi i małemu w kieszonke. Mój problem polega na tym ze ile razy wiąże kieszonke tyle razy mały ma wyprostowane plecy. Druga rzecz to słabe podtrzymywanie główki ten "kapturek" potrafi sie zsuwac i wtedy nie trzyma glowki. Mam chuste tkana Nati 4.6m. Jak rozwiązać ten problem? Wrzucę zdjęcie może macie jakiś pomysł. Dodam ze mam 171 cm a synuś na 8tyg ( wieku korykowanego 3tyg) i waży ok 4.5kg

http://s2.ifotos.pl/mini/201604300_ssqeewa.jpg

sakahet
06-05-2016, 09:43
Hej, fajnie, ze się nosicie :)
Z tego, co widzę na zdjęciu miednica nie jest podwinieta więc plecki są proste; dodatkowo chusta naciagnieta na główkę, może prowadzić do prostowania się maluszka;
Chusta powinna się kończyć przy szyi- dobrze dociagnieta zapewni stabilizację głowie
Tak powinien być ułożony maluszek w chuście:
http://uploads.tapatalk-cdn.com/20160506/0b5c7a558c925b9131f659738c3d7080.jpg

phoebe
06-05-2016, 10:10
Chyba bardziej chodzi o to jak to osiągnąć, powiedziałabym że mocniej dociągać chustę, wtedy plecki powinny się zaokrąglić no i to podtrzymanie główki, jak wyżej czyli dociągnieta chusta na karku, nie na główce. Super że nosisz, technikę zawsze można poprawić.
A może nie tyle dociągać ile spróbować mu te kolanka podciągnąć do góry, może wtedy zrobi Ci się dupkowpadka, plecki zaokraglą się. Powiedziałabym że boczne poły chusty ściągnąć w doły podkolanowe, bardziej rozsunąć na boki, tak żeby nie zachodziły na plecki i utrzymały prawidłowe ułożenie miednicy.

Roks9304
07-05-2016, 17:47
Phoebe jak próbuje mu kolana podciągnąć wtedy mały się strasznie prostuje. Ogólnie ciągle się pręży ciężko jest co w jednej pozycji utrzymać. W dalszym ciągu ćwiczę ale za nic w świecie nie mogę dociągnąć przy głowie ciągle mam luzy...

phoebe
09-05-2016, 04:00