PDA

Zobacz pełną wersję : pielucha wielo na noc - poradzcie co zakupic?



ola23
19-07-2015, 15:18
Hej :) moja coreczka w dzien nie nosi pieluch, noce zdarzaja sie suche (nie wysadzam, badz wysadzam raz) ale czasem-ze dwa razy na tydzien, pielucha jest mokra. Przyznam, ze gdybym ja wysadzala w nocy, pielucha pewnie bylaby sucha, ale jestem zmeczona/nie chce jej rozbudzac/starszaka trzeba wysadzac (i inne wymowki :)

Nigdy nie uzywalam wielo, jestem zielona w temacie. Pomyslalam, ze moze zakladalabym jej na noc wielo, zamiast pampersa. Polecilybyscie Dziewczyny jakis zestaw nocny? Otulacze, formowanki itd to dla mnie obce pojecia, poprosze jak krowie na rowie :)

marynarka
19-07-2015, 15:26
Ja polecam formowankę Tots Bots flexi tot i na nią Flipa :) Ta formowanka naprawdę dużo pomieści. Możesz też spróbować formowanki z kieszonką, np. Puppi, ecodidi, kokosi. Wkładasz wkład, dzięki temu regulujesz grubość i chłonność. Wiem, że dziewczyny polecają na noc formowanki bambusowy puch firmy Pupeko, ale ja ich nigdy nie stosowałam.

guesy
19-07-2015, 15:51
Konopna bbh+wełniak czy co tam wolisz, u nas niezatapialny zestaw

ola23
20-07-2015, 16:10
dziekuje :)

Jagna
21-07-2015, 20:40
Ja polecam formowankę Tots Bots flexi tot i na nią Flipa :)
popieram...to mój ulubiony zestaw dla starszaka
dla malucha TB i Bambino Mio malutkie puki co

Gaja78
21-07-2015, 21:21
Ola, wlasnie wystawilam na bazarek 2 formowanki nowe pupeko bambusowy puch 12-16 kg, uzywamy tych formowanek oraz innych pieluch więc sprzedaje jedynie nieużywana nadwyżkę. Jeśli sie zdecydujesz, daj znać :)

Katt
27-11-2015, 23:13
Ja polecam formowankę Tots Bots flexi tot i na nią Flipa :) Ta formowanka naprawdę dużo pomieści.