PDA

Zobacz pełną wersję : czy nie robię krzywdy dziecku??? wyginanie w chuście



merida
01-06-2015, 00:24
Dziewczyny, pomóżcie ;) Noszę synka od kiedy skończył 2 tyg., więc nie mam dużego doświadczenia, ale wydaje mi się, że wcześniej było lepiej. Od jakiegoś tygodnia strasznie się wykrzywia podczas motania i trudno mi go ustawić w pionie. Ma asymetrię i jest rehabilitowany (dopiero 4 z 20 zabiegów). Fizjo twierdzi, że to prawidłowy odruch na początku rehabilitacji, że się tak wykrzywia, ale muszę mu pokazać jak to wygląda. Moim zdaniem kiepsko. Boję się czy nie zrobię mu krzywdy nosząc w ten sposób. Jak uważacie? Na etapie motania wygląda to tak (czasem gorzej)[/IMG]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/bcd0ce195e0e.jpg (http://naforum.zapodaj.net/bcd0ce195e0e.jpg.html) Ale potem jak już uśnie lub się uspokoi poprawiam i wygląda tak jak poniżej. Niby kręgosłup wydaje się być prosty, nóżki w miarę równolegle, ale ręce już układa nierówno i główkę zawsze w jedną stronę. Gdy śpi staram się obrócić główkę w drugą stronę, jeśli już się uda to też delikatnie wygina ciało w swoją ulubioną stronę.
http://naforum.zapodaj.net/thumbs/002941732bc3.jpg (http://naforum.zapodaj.net/002941732bc3.jpg.html)

Wszelkie opinie i uwagi mile widziane ;)

Mayka1981
01-06-2015, 19:18
Spory trzymiesięczniak :)

Na szybko - skupiłabym się na ułożeniu ramionek bo widać, że tu jest chyba coś do poprawienia.
Czyli dłonie na jednej wysokości fajnie jakby oparte były na Twojej klatce piersiowej - da sobie tak ułożyć?