PDA

Zobacz pełną wersję : Dwa pytanka o kieszonkę



truscaffka
01-06-2009, 17:27
Po pierwsze - czy Wasze dzieci też lubią się tak jakby przechylić w lewo lub w prawo w tym wiązaniu? Bo moja Zuzka, mimo, że najpierw siedzi prosto, to potem przysuwa łepek bliżej jednego mojego ramienia i sobie chustę żuje - nie wiem, czy to wina wiązania, czy dzieci tak mają po prostu. Dodam, że jak oglądam siebie z nią w lustrze, to nóżki są równo, kręgosłup prosto, ale widzę, że łapki układa sobie inaczej - jedną, zgiętą,ale bardziej wzdłuż ciała jakby, drugą zaś też zgiętą, ale pod siebie, i to na tę stronę się wówczas przechyla...to wygląda tak, jakby chciała zobaczyć co się znajduje za mną...

Druga kwestia - jak dociągam górną krawędź, to czasem boję się, żeby jej skóry na karku nie obetrzeć, z reszta np. dzisiaj jak ją wyjęłam to była taka zaczerwieniona...macie jakieś sposoby na to?

Niestety, o ile 2X mi pokazano, to z plecaczkiem jestem samoukiem, wciąż coś mi staje na przeszkodzie, żeby się na jakieś warsztaty lub spotkania plenerowe wybrać, więc nie jestem pewna siebie w tym wiązaniu, mimo, że je lubię bardzo...

lidka
01-06-2009, 17:36
Ze mnie słaby ekspert, ale może to przekrzywianie jest spowodowane zbyt słabym naciągnięciem materiału pasa (tego poprzecznego, który trzyma dziecko). Chociaż piszesz, że mała jest prosto...
to już nie wiem, pomocne byłyby zdjęcia :D

Co do górnej krawędzi, to ja wywijałam ją w taki "wałeczek" taki na szerokość ok 2,5 cm, wywinięty ze 4-5 razy. Fajnie trzyma główkę i nic nie powinno się odciskać na karczku.

Zaraz pewnie ekspertki coś mądrzejszego Ci doradzą :)

Kanga
01-06-2009, 17:54
trudno tak po samym opisie coś poradzić ;)
generalnie najlepiej diagnozuje się na żywo :) w gorszym wypadku przydają się fotki..