PDA

Zobacz pełną wersję : diy mei tai - parę pytań.



huda
11-01-2015, 21:09
Cześć Dziewczyny! Na forum jestem od niedawna, raczej się nie udzielam, ale pilnie studiuję wątki. Mam już chustę tkaną, ale chciałam wejść w posiadanie jakiejś torby na dziecko, którą mógłby zakładać szybko mąż. Postanowiłam uszyć własny mei tai, jako że mam dużo czasu, a projektowanie daje mi troszkę frajdy w monotonii opieki nad maluchem. Tak powstał prototyp mei tai. Wydaje mi się jednak, że coś jest nie tak, więc mam kilka pytań:
1. jaki materiał na mei tai jest odpowiedni? czy może to byc zwykła bawełna, czy jednak splot skośnokrzyżowy?
2. czy to usztywnienie do połowy uszu dziecka jest konieczne? mój młody strasznie się rzuca, bo nic nie widzi i mam wrażenie, że się mi zaraz udusi
3. wydaje mi się, że pozycja młodego w nosidełku jest dziwna. ma zaokrąglony tylko dolny odcinek kręgosłupa. czy to może być wina zbyt mocnego dociągnięcia pasów naramiennych?

Postaram się wrzucić zdjęcie, ale najpierw muszę je obrobić.

Dzięki za pomoc!

Agulinka
11-01-2015, 21:22
w jakim wieku masz dziecko?

huda
11-01-2015, 22:06
7,5 miesiąca. Nie siada sam, ale jak się go posadzi, to siedzi prosto i bez problemu bawi się w tej pozycji nawet godzinę.

Wiewiórka
12-01-2015, 10:39
w żadnym wypadku nie kupuj torby na dziecko!
czekamy na zdjęcia

huda
12-01-2015, 10:49
z tą torbą to żartowałam :) kurcze, nie mogę wrzucić foty. pojawia się czerwony wykrzyknik, a przecież plik nie jest duży - 27 kB.

spróbuję dać linka: https://imageshack.com/i/ex2HJGPQj

mina młodego mówi sama za siebie

Agulinka
12-01-2015, 11:13
http://imagizer.imageshack.us/v2/194x310q90/537/2HJGPQ.jpg
wrzuciałam Twoje zdjęcie
panel jest z długi na ten rozmiar dziecka moim zdaniem. albo źle zawiązane.. ale ja nie wiem, bo u nas MT był dopiero jak małą już pewnie siedziała i miała panel pod pachami.