PDA

Zobacz pełną wersję : chciałabym kółkową...ale jaką?



madziuchna23
28-05-2009, 07:39
ćześć :)
Jako chustonówka jeszcze bardzo mało wiem :) Od niedawna jestem posiadaczką BB i jestem z tego cuda bardzo zadowolona ale jak poczytała sobie o kółkowych chustach to też mi się zachciało :) Po przeczytaniu opinii o kółkowej BB pomyślałam, że sobie taką sprawię ale później znalazłam różne opinie, niekoniecznie pochlebne. Nie mam pojęcia czy lepiej kółka duże czy małe, jakieś zakładki czy nie zakładki, jestem w tej kwestii zielona jak szczypiorek na wiosne :) A u nas w GLiwicach nic w sprawie chust się nie dzieje, najbliżej mam zdaje się do Opola. Nie mam jak podotykać, poprzymierzać.....
I teraz konkretnie:
mój maluch ma skończone 4 miesiące ale jest dużym dzieckiem, chciałabym kółkową mieć na dłużej a nie tylko do skończenia 10 kilo, bo to pewnie za niedługo nastąpi :) sama jestem wysoka i dośc przy sobie (BB mam 5,6) i dlatego proszę Was o rade jaka kółkowa byłaby najlepsza.
pozdrawiam

landa
28-05-2009, 09:15
To może tak:
- jeśli chcesz nosić teraz i potem jak dziecko podrośnie to zainwestowałabym w kółkową z materiału skośnokrzyżowego, do wyboru masz Girasole u myrry, Nati, Babylonie u Vegi, Didymosy w gugugagga i nie wiem co jeszcze, bo nie pamiętam teraz, poza tym kółkową można uszyć z każdej chusty
- ramię to sprawa indywidualnych upodobań, jedni lubią takie inni siakie, najlepiej byłoby spróbować samej, zapytaj u myrry, bo miała u niej ruszyć wypożyczalnia chust z różnymi ramionami
- długość chusty to też sprawa upodobań, pytanie czy chcesz ogon powiewający za tobą jak tren :lol: , czy wolisz by zwisało, ale nie za bardzo
- kółka, znaczy ich wielkość zależy od materiału, z którego uszyta jest chusta, gruby materiał=duże kółka, cienki=małe, alebo znów kwestia upodobań, ale przy skośnokrzywowych materiałach ciężko jest przez te małe kółka przecisnąć materiał.

Na gorąco tyle :hello:

Nata
28-05-2009, 10:00