PDA

Zobacz pełną wersję : Kieszonki one size - od kiedy?



evee
19-08-2014, 22:03
Dziewczyny, kiedy w praktyce można założyć maluszkowi na pupe kieszonkę w rozmiarze one size?

kustafa
19-08-2014, 22:07
zależy od budowy dziecka oraz fasonu pieluchy. niektóre marki (np. babyetta) mają mniejszy, zgrabniejszy krój - inne większy.
ale OS jest mniej więcej od 4 kg.

evee
19-08-2014, 22:15
To potwierdziłaś moje zdanie. Ja pieluchowałam wielorazowo starszego jak skzończył rok, więc nie mam doświadczenia z noworodkiem czy niemowlakiem.

jana
19-08-2014, 22:53
Potwierdzam, wiekszosc na 4 kg juz sie nadaje

kasikader
19-08-2014, 23:18
:) ale chinki zaczelam od 5kg, dalo się...tylko ubranka żadne nie pasowaly na pupe... dobrze ze szybko lato sie zrobilo. Polskie OS będą zdecydowanie bardziej pasowaly :)

evee
20-08-2014, 10:35
Przed nami zima, ale i tak chyba na spacery zostaną jednorazówki, bo to nigdy nic nie wiadomo przy takiej małej dupce. Pozostaje czekać jakich wymiarów urodzi się chłopak:)

kasikader
20-08-2014, 13:49
Myślę, że wełniane gatki z nogawkami na spacery będą super. A i OS polskie typu kokosi, babyetta nie są jakieś duze i spokojnie mi się zmieściły w ubranka. Kiedyś myślałam, że OS to stały rozmiar, dopiero gdy moja Mała miała 4 m-ce kupiłam OS babyetta i kokosi i się zdziwiłam bo okazały się niemal połowę mniejsze od chinek.

PaPuna
20-08-2014, 14:29
Moja Mała ważyła 3600 jak się urodziła i np. otulacze OS Milovii używałam jeszcze w szpitalu. A kieszonki tak koło 3 tygodnia były właściwie ok, spięte na najmniejsze napki.

kaisa
20-08-2014, 15:45