PDA

Zobacz pełną wersję : co na lato?



Natala
23-05-2014, 12:25
Witajcie.
Moja córcia ma prawie 6 mies i 9 kg, zastanawiam się jako wielo będą dla niej najlepsze na lato - wygodne i przewiewne. A jeśli polecacie gatki wełniane to jestem zielona w tym temacie - jak je dobrać i z której firmy?

Pozdrawiam :) i dziękuję za wszelkie sugestie.

spinek
23-05-2014, 12:32
założenie:
1) pul poliestrowy jest najmniej przewiewny
2) pul bawełniany jest bardziej przewiewny niż ten poliestrowy (w poliestrowym to poliester jest laminowany, w bawełnianym to bawełna jest laminowana; ale uważaj, bo cześć pieluch, w których opisy głoszą 'pul bawełniany' to tylko pul polestrowy obszyty bawełną, tak by pieluszka z zew. miała bawełnę i ładnie wyglądała); minus pulu bawełnianego, bardziej przecieka, szybciej namaka w oklicy pachwinek niż pul poliestrowy
3) wełna -> założeni głosi, ze jest bardziej przewiewna, niz powyższe, ale imo bardzo zalezy od rodzaju wełny i jej grubości, np. merynos powinien ładnie oddychac.

gdy moja była w tym wieku, stosowałam 'normalne' pieluchy, ale z np. mniejszą ilością wkładu, toż wkład również grzeje więc nic nie da założenie przewiewnej pieluchy, gdy bardzo chłonny wkład się włozy. na mega upały po prostu młoda leżała, siedziała w bawełnianych majtkach z np. tetra. to chyba najlepsze;)

możesz tez małej zakładac pieluszki formowane bawełniane, lub pieluszki formowane z dodatkową warstwa pulu między nóżkami, taki dodatkowy wkład-> to takie pieluszki formowane, na które w kroczku doszyty jest pul-> brzuszka plecków nic nie grzeje- przy dużym siku, owszem pielucha przecieknie, ale nie zrobi ci kałuzy na podłodze;)

opinie o gatkach wełnianych poszczególnych firm znajdziesz w dziale z recenzjami pieluch.

pozdrawiam serdecznie:)

kornflejka
23-05-2014, 12:35
Pierwsze lato na wielo przed nami, ale nastawiam się na wełnę i jakieś pulowe otulacze od czasu do czasu. (Kieszonek nie używam)

generalnie temat już był
co nieco masz tu np: