PDA

Zobacz pełną wersję : Tkana czy elastyczna ?



Mikalina
11-04-2014, 10:48
Cześć chustowiczki!

W maju przyjdzie na świat moje dziecko i chciałabym dobrać jakąś chustę. Podoba mi się Lenny Lamb i byłam już dwa razy zdecydowana kupić, ale jakoś tak wyszło że nadal nie wiem jaką. Zastanawiam się nad chustą elastyczną (bo niby jest najlepsza dla maluchów, chociaż z drugiej strony gdzie indziej widziałam że niekoniecznie...) a tkaną (tutaj bardziej przemawia fakt że będzie to zakup na dłużej). Nie znam się kompletnie na dzieciach, to moje pierwsze i może tutaj by przemawiał argument nad chustą elastyczną, jako że chyba łatwiej ją zawiązać.

Jeszcze biorę pod uwagę że zaraz lato, i nie chcę kompletnie się zapocić (tutaj chyba wygrywa tkana chusta). Pomóżcie jakoś rozwiązać problem, biorąc pod uwagę mój przypadek :D. Dzięki!.

Pozdrawiam,

Mikalina

PS. Zauważyłam właśnie na stronie chusty żakardowe. Czym różnią się od tkanych i czy nadadzą się dla noworodka ? Są takie piękne :D.

urticea
11-04-2014, 13:10
tkana8-) ..tylko nie jestem przekonana czy akurat LL dla noworodka.. imo - nie.
dużo jest wątków na ten temat, poszukaj :)

yanettee
11-04-2014, 14:29
mówią że tkana, choć ja wolałam elastyk, ale tylko na samiuski początek i szybko przeszłam na tkaną

guzik
11-04-2014, 15:10
Tkana. Elastyki nie są tak uniwersalne i lepiej jednak tkaną otulić maleństwo. A żakard to chusta tkana, ale w inny sposób niż skośnokrzyżowa.

kornflejka
11-04-2014, 15:13
Elastyk na pierwsze tygodnie a potem tkana :) może mozesz od kogos pozyczyc zeby kasy za duzo nie wydawać?

Kudlata
11-04-2014, 15:25
Żakardowe są inaczej tkane i droższe ;)