PDA

Zobacz pełną wersję : Chciałabym nosidło, a zupełnie nie mam pojecia jakie



madzik0711
01-05-2009, 17:38
Chciałabym kupic dla synka nosidło ma 3 miesiace i wazy 6,5 kg.
Jestem zielona w temacie :mrgreen:
i chciałam Was drogie doświadczone mamy zapytac czy na takich maluszków sa juz nosidla czy tylko chusta byłaby odpowiednia :?: , a z ta to nie dam rady :mrgreen:
czy możecie polecic jakies?
czy takie nosidło wystarcza na długo :?: tzn do jakiego wieku :baby:
o ile z pieluchami jakoś sobie poradziłam, to tu czuję, ze bedzie duzy problem :roll: :oops: , dlatego bede wdzieczna za kazda wskazówke :love: :love: :love:

Basik11
01-05-2009, 19:01
nosidła i mt to raczej polecane są dla siedzących dzieci (7 -8 miesiąc) :)

hexi
01-05-2009, 19:02
z tego co wiem sa nosidla dostosowane do mniejszych dzieci , np manduca ma wkladke dla niemowlakow, starcza...mniej wiecej do 92-98 cm czyli tak kolo 2lat.
ale.... nosidlo, nawet najlepsze nie otuli i nie ustabilizuje dziecka tak jak chusta...
ja balabym sie takiego malucha w nosidlo wsadzic
a chusty wcale nie sa skomplikowane i wiazania sie nauczysz spokojnie, wystarczy tylko sprobowac.
chusty maja dokladne instrukcje krok po kroku, sa filmiki na youtubie i cala masa pomocnych chustomam w calej Polsce :mrgreen:

pinkdot
10-05-2009, 19:18
Mam synka nieco starszego (4 miechy mu stuknęły), ale o podobnej kubaturze:). Oprócz chusty, odkąd skończył miesiąc noszę go w Ergo. Najpierw we wkładce dla niemowląt, teraz, gdy już stabilnie trzyma główkę i ma na tyle długie nóżki, że panel nie jest dla niego za szeroki, porzuciliśmy ową. Baaaaardzo lubię to nosidełko, było kupione dla męża, ale skończyło się na tym, że ja podbieram małżowi Ergo, a on mi chustę;).
Aaa...no i starcza na długo, rekomendowany limit wagowy to 18 kg, choć uniesie nawet więcej (producent mówi o tym, że nosidła są testowane do 36 kg, ale kto takiego kloca jeszcze nosi;).

Linda
10-05-2009, 21:23