PDA

Zobacz pełną wersję : czy ja jestem jakas niedouczona??...



husky
12-11-2013, 21:42
Hej, powoeddzccie mi czy ja jestem jakąś niedouczona czy ta babka co ja dziś widziałam nosi źle??
Myslalam ze jak ktoś sie bierze za chusty to zna przynajmniej podstawy.
Byłam dziś na grupie bliźniaków a babka swoja roczna córkę miała w elastyku przodem do świata a mala miała nogi do jej kolan... Na dodatek widzialam ze chustę rozłożona (dala rade ja ściągnąć bez odwiazywania i była mega luźno) a ta chusta była może szerokości 49cm...
Innym razem na szczepieniu widziałam (tez z takim cienkim wąskim kawałkiem szmaty) na szczepieniu 8mio tygodniowe daziecko które od polowy pleców nie miało materiału (boczne Opolu nie rozłożone a wierzchnia przykrywał a nogi, stopy i sięgała do polplecow...
Widzicie czasem chustowane dzieci a wiązania nawet nie na poziomie początkującym? Sama jestem początkująca ale bez przesady.??

emila244
12-11-2013, 21:51
To raczej do działu koszmarne noszenie :)

Alassea
12-11-2013, 21:54
Niestety bywa. Różne kwiatki się widziało...
A co do.szerokości szmat - elastyki są węższe od tkanych.

inek
12-11-2013, 22:07
Ja tylko raz widzialam chuste "na zywo" i tez do tematu "koszmarne noszenie" sie nadaje...

asienkie
12-11-2013, 23:19
ja tez widzialam takie "kwiatki" : pana z dziecieciem ok 6m+ przodem do swiata - no cuz, dziecko po prostu dyndalo, a skrawek chusty wbijal sie pomiedzy nozki i w ramionka :(
i raz kobitke z maluszkiem w 2x, z tym ze material nie byl naciagniety od kolanka do kolanka tylko sie zebral pod pupka... i te nozki to wiadomo jak wygladaly...

w takich sytuacjach (a bylo ich wiecej, to tylko przyklady) zastanawiam sie co robic - reagowac? uswiadamiac? qrcze jakbym miala jakis kurs przynajmniej zrobiony to moze bym sie odezwala, a tak to mi glupio... :hide:

Alassea
12-11-2013, 23:33